Tonight on SmackDown Live, Becky Lynch squares off against James Ellsworth in a Battle of the Sexes.

Read WWE.com‘s preview to tonight’s show below:

After a heated exchange on Twitter, Becky Lynch will battle James Ellsworth tonight on SmackDown LIVE in Manchester, England.

The tiff began when Ellsworth took to social media to call Lynch’s captaincy of the SmackDown Women’s Survivor Series team into question:

The Irish Lass Kicker, having defeated The Princess of Staten Island and three other SmackDown Superstars to earn the captaincy, took exception and told Carmella to keep her pet in check. Lynch even issued a challenge to Carmella, offering a chance for Ms. Money in the Bank to prove herself.

Carmella, however, declined, offering up an interesting proposition:

Never one to shy away from competition, Becky happily accepted the challenge:

Ellsworth seems to be talking a big game heading into tonight’s battle across the pond.

The Superstar who said he’ll do anything for Carmella went on to make an outrageous claim about what should happen if he were to defeat The Irish Lass Kicker:

Watch James Ellsworth pre-match interview below:

Discuss the show in the comments!

  • carmellsworth

    hello hello hello

  • carmellsworth

    its so hard to avoid spoilers these days :( literally a person has to throw their phone away but my hands are automatically programmed to open instagram and twitter by themselves !

    i miss the good old days of smackdown in 2006 where i didnt even know the show was pretaped lol!

    • Women’s Revolution

      I did. I’m glad they’re live except when they travel overseas.

      I’m hurt over Jinder Mahal ???

  • DayOneISH!

    I hate how Jojo calls the usos name in 2k18 “Jimmy…USO Jey….USO………….THE UOOOSOOOOOS”

    https://78.media.tumblr.com/a0e0932c83a79693f1141a9651c5f0bc/tumblr_o16prgIMGv1tr6pz0o1_250.gif

    • carmellsworth

      how does she announce bray Wyatt’s name

    • Women’s Revolution

      Annoying af.

      When she can say Jimmy and Jey… THE USOS

      • DayOneISH!

        We need a choose a ring announcer options she doesn’t fit my retro Smackdown universe!!

        • Women’s Revolution

          Right. I need the tea on how you manage universe mode lol. I want to do retro and modern day.

          • DayOneISH!

            Lol I’m lazy I just used the old Smackdown arena I downloaded from CC and just used the current roster.

    • MK126

      I hate how they didn’t give Maryse her French TKO and refer to her DDT as just KISSSSSSS. Maryse really aint got no respect on her name lol

      • DayOneISH!

        She doesn’t even flip her hair in her entrance they got no respect for her at all.

        • MK126

          Well they’ve never gotten her hair flip right tbh lol

  • txistedbliss

    I feel like it’s so obvious Kevin and Sami are gonna cost the men the elimination match and its a little annoying

  • DayOneISH!

    And why are the servers in 2k18 down? It’s been down for almost a week for me

    • KellyAJNaomi#Slay

      I stopped playing that game after I got stuck in career mode they’re always changing things in this game that were perfectly fine before

      • DayOneISH!

        I haven’t even touched career mode yet and I probably never will I just hate playing with caws.

        • Women’s Revolution

          Co sign

    • Typical Heel

      Its been working for me buddy (PS4)

  • Kiana Taylor

    Kelly and layla’s ecw feud was lowkey iconic
    https://youtu.be/8JvKdXx8oLg

    • DayOneISH!

      LMFAO at Kelly Kelly having a hard time opening up that can of whoop cream so Layla just throws the turkey at her!

      • Kiana Taylor

        She was sitting there for a good minute layla was like “come on bitch we ain’t got much time left”lol

        • Gerg

          “come on bitch we aint got much time left” XD, the backstage segment reminded me of elementary school when idiots would kick my rolling back back ugh like “fuck you I hate school too but kick my shit!”

          PS. Nasty Girl theme was the shit!!

    • Shan

      Layla was highkey more attractive than Kelly though. Woman was amazing. Also, whose job was it to clean up after them?

      • Typical Heel

        I believe Layla, Trish, Candice Michelle, Torrie Wilson, Christie Hemme, Melina, Kristal Marshal, and others were wayyy more attractive than Kelly Kelly

        • Shan

          They all were.

    • Xaos

      uM I THINK YOURE THE ONE WITH DA PROBLEM

      Iconique

  • Kiana Taylor

    I fucking hate Instagram, at least put major spoiler in the caption you whore

    • KellyAJNaomi#Slay

      LMFAO?????

  • Shan

    Jinder needs a legit win though.

  • Kiana Taylor

    Drumstick thighs ruru

    • Shan

      Rusev was sexy since the day he landed. I saw the way he treated Lana and I KNEW something was going on/was about to go on.

  • carmellsworth

    why arent we getting elias vs aiden in the ss kickoff show?

    • Shan

      I think we’ve established that creative isn’t that creative.

  • carmellsworth

    Aiden English is basically a hotter Lana.

  • Shan

    Aiden is rather attractive.

    • Phenomenally AWESOME

      Nice ass too

      • Shan

        I’ll have to check.

    • DayOneISH!

      What happened to his tag partner Simon?

      • txistedbliss

        He got released

        • DayOneISH!

          Oh wow I didn’t know that oh well

          • Shan

            Yup. Don’t know why they kept him but I ain’t complaining.

    • carmellsworth

      too twink

  • DayOneISH!

    “I’m amazing
    I’m ama-ama-amazing!”

    https://media.giphy.com/media/3o6MblbUP9TBCkLosg/giphy.gif

  • Phenomenally AWESOME

    I would be so mad if the reason that jinder loses tonight is just for him to get it back and become a two time WWE champion. I’d be even more angry because he would be a two time champ before Miz gets his second reign.

    • Shan

      I loved his aggression last week. They need more of that so people will start taking him seriously. I’ve said this a thousand times: he is too damn big to play the cowardly heel. Dude looks like he’d dent a truck.

  • Kiana Taylor
  • Shan

    This crowd is my peoples.

  • txistedbliss

    yes @ the crowd booing James being sexist

    • Gerg

      we’ve come a long way from this https://www.youtube.com/watch?v=DQEfpemXFu0

      *Jeff Jarrett was low key daddy AF back then lol

      • Women’s Revolution

        When Owen Hart incident had occurred, Debra broke character and Jarrett covered and balance the situation ??

  • Kiana Taylor

    https://youtu.be/PfQn3izMKGY
    https://youtu.be/EVzF0H_BlEc

    Never understood the reason why they were needed especially snooki that wrestlemania spot should’ve been lita’s

    • YonceLuvsDivas

      Honestly! She wasn’t even that over. They could’ve had Eve Torres honestly. She was the divas champion and just won the title from LayCool. That made way more sense. But I guess chilling wit The Rock backstage was better..

      • Kiana Taylor

        I hated how the divas title wasn’t defended at mania was eve still the champ around mania i dont even remember

        • Rosanna

          I think it was Mickie or Melina.

        • YonceLuvsDivas

          Yea she won it in that random 4 way wit her LayCool and Nattie.

    • Rosanna

      You mean Melina because it was originally for her.

      • Women’s Revolution

        Kelly Kelly since they had attacked her and Trish Stratus at Elimination Chamber prior.

        • Rosanna

          The spot was for Melina no storyline involved. I’m speaking from the source.

          • Women’s Revolution

            I remember that, but Melina was buried around the time with the other divas. It wouldn’t have made no sense for her to be in the match.

            Then John Morrison rude unprofessional attitude towards Trish, hurting her feelings because they felt she “stole” Melina’s spotlight only proves that neither of them deserved the spotlight due to poor behavior in my opinion. He got lucky because officials were feeling Dolph Ziggler at the time.

          • C Mack

            Trish stated that it wasn’t Melina at all. She said John was the one acting standoffish

          • Women’s Revolution

            It was obvious John was in his feelings about Melina not being in the match with him.

            I don’t recall Melina being penciled in the WM Match or being a possibility though.

          • C Mack

            Yea she wasn’t even doing much at the time

      • Kiana Taylor

        Whaaattt i didn’t even know that!!!! She really should’ve been just imagine her entrance

  • YonceLuvsDivas

    So irritated I’m missing WWE television for a bit. Just moved so you know how the set up process is… Anyway I’m so here for. Charlotte vs Nattie next week. Honestly Charlotte can snatch that win and drop it to Carmella at SS. I wanted Nattie to really be doing something wit the belt but maybe not now. Let’s try again early in the new year and get her rolling to many.

  • Kiana Taylor

    https://youtu.be/j4wTryp-oQ0
    Kelly could never keep up but she tried at least

  • carmellsworth

    I haven’t been paying attention, is Survivor Series the only time of the year Raw & Smackdown go head-to-head in competition?

    • txistedbliss

      Yes

  • Kiana Taylor

    Queen naomi and charlotte looking good and carmella still can’t get a reaction

    • Queen of Spark

      She’s kicked James, and crowed cheered. Nice try. Kapeesh?

      • Kiana Taylor

        This was before that come down sis danm lol

  • Usos are gonna beat Cesaro and Sheamus; I’m calling it now.

    • KellyAJNaomi#Slay

      They better

    • Shan

      They better.

    • Kiana Taylor

      Of course why wouldn’t they

  • Shan

    I’m really starting to like Becky. Not a fan of her in-ring wise but still.

    • ???

      Me too !

  • txistedbliss

    First intergender match since Lita vs Heath, wow Becky such a queen

  • Women’s Revolution

    Carmella low-key lit af ???

    • TorrieTrishStacyLita

      Mella is that BITCH! ??

  • Shan

    How they still ain’t have nothing for Tamina and Lana to do?

  • Shan

    Damn, Ellsworth showing he got moves.

  • I’m actually surprised that Becky is still ridiculously over with the crowd considering the fact that she was the first to fall victim to the Craptastic DDT.

    • Typical Heel

      She’s still Becky Lynch, we know what’s really good (same with Sasha and Charlotte)

  • DayOneISH!

    My second favorite couple behind Naomi and Jimmy
    https://pbs.twimg.com/media/DI926xIXgAIl6TR.jpg

    • Shan

      For a second he looked like Kofi Sidiboe. That is a damn attractive couple. I need them as a power couple. I need them running things. They look like they about to put everybody on notice.

    • Xaos

      He makes me moist

      • Typical Heel

        Both of them

    • Typical Heel

      I love their relationship lol

    • Kiana Taylor

      They are both hot af

    • Summer_Slay

      sis is already planning her total divas debut and wedding

  • Phenomenally AWESOME

    Naomi is body goals

  • txistedbliss

    Love how all the girls are on one side and Carmella is on another by herself, that’s good storytelling

  • Kiana Taylor

    I need a gif of shocked face becky like now

  • LOL at the rare pop Carmella got when she Superkicked Ellsworth.

    • DayOneISH!

      The only reaction she can get on her own.

      • Lol her reactions were kinda cute when she turned heel on Nikki (last year)…

  • Phenomenally AWESOME

    Face turn? I like heel Mella though

    • conan_kun

      No, she jump dump Ellsworth and stay heel.

  • Kiana Taylor

    https://youtu.be/Xxk4e59M8og
    Ellsworth new theme

  • carmellsworth

    I’d never wash my elbow again.

  • Shan

    They do James too bad though. He needs a break.

  • carmellsworth

    that carmella walk in the end tho thank you camera team for taking it from the back

    • Rodney Holston

      In Booker T’s annoying ass voice: SHE LOOKS GOOD

  • Rosanna

    This furthers my specious that Carmella might cash in on Charlotte if she wins next week

    • txistedbliss

      I think she would wait till after SS cause she wouldn’t wanna face Alexa

    • Women’s Revolution

      I was thinking the same thing, but I so want her to do it on a Grand Stage. Carmella is ?

  • carmellsworth

    gable and benjamin have as much chemistry as pineapple with pizza

    • Shan

      Pineapple. Goes. On. Pizza.

    • Danny?

      So none…agreed

    • ?Naomi?

      Well considering pineapple is delicious on pizza that analogy doesn’t work.

  • Kiana Taylor
  • Xaos

    Imagine the mess if Alexa vs Carmella happens

  • Kiana Taylor
  • conan_kun
  • jxs_

    YAS Shane! I’d rather see Charlotte vs Bliss anyway!

  • DayOneISH!

    Sharmell doesn’t get recognition she deserves!!
    https://m.youtube.com/watch?v=kaZggg40rXs

    • Shan

      She was hilarious! Especially with Booker.

      • DayOneISH!

        Remember when she had a match with Melina lol

        • Shan

          No I don’t I wanna see.

          • DayOneISH!
          • Shan

            I forgot how gorgeous Jillian is. But damn I hated that growth angle.

            Honestly, Melina was the star in MNM. We need great entrances like her’s. Naomi is the only one who doesn’t just walk in.

            Sharmell was great. Like when Booker was posing and she pointed to her ring finger; like ‘he’s all mine.’ This match was so ENTERTAINING!!! These two women sold like nobodies business. The moves they did weren’t fantastic but damn they sold like it was killing them. I miss when the women were with the men regularly. When they made big differences in the outcome of the match … I miss having good story-lines that made you invested.

          • DayOneISH!

            I agree I love it when the women work with the men especailly in mix tag matches.TBH I liked Melina more here when she was a manager who wrestled every once awhile plus the outfits that were mostly street gear with the skirt and furry boots.I lost interest in her after MNM was over.

          • Shan

            I love me some Melina in all forms, not gonna lie. After MNM broke up I liked how innovative she showed she was in the ring … when she wasn’t being passed over for WWE’s golden girl(s) at the time. But I honestly would love some more female valets. I feel like they made storylines so much more interesting.

    • Danny?

      ALL HAIL KING BOOKKKERRR!!! What a bop too!!

    • TheMissingIconicMember

      A true queen!

    • TorrieTrishStacyLita

      Shar and that WIG

  • Kiana Taylor
    • Women’s Revolution

      I’m faithful I just see Jimmy Uso

      • Women’s Revolution

        And his uce but I ain’t looking at his uce lol

  • Out of respect to my good sis Naomi, does anyone know if the Usos have any other brothers?? #askingforafriend

  • Xaos

    Kelly Kelly to save Smackdown 2k17

    https://media.giphy.com/media/u024ZOgif0qc0/giphy.gif

  • Phenomenally AWESOME

    I wouldn’t mind being locked up in the Uso penitentiary. I’ll even bring my own handcuffs

  • Kiana Taylor
  • Danny?

    So is Carmella split from James now cause she supposedly dumped him a couple weeks ago and then went back to him the same night. Like is her hitting him just gonna be a ongoing thing or they done now?

    • NoWayHoeSay

      Domestic abuse storyline. Cute

      • Danny?

        I mean I would hope not. I’m hoping they are just done cause I never liked the pairing to begin with. She slapped him a couple weeks ago and then put him on a leash so now I just hope it’s done.

  • Kiana Taylor

    The sIngh brothers are such bottoms

  • Shan

    I see Jinder got into the baby oil … I really need that job.

  • DayOneISH!

    I need to see more of Kiera Hogan with her fine thick self
    https://c2.staticflickr.com/6/5766/30524214376_12f9f98def_b.jpg

  • Kiana Taylor
    • Phenomenally AWESOME

      Sad thing is that I hate natural selection just as much as I hate that basic ddt lol

      • #FlairfortheGold

        I love Natural Selection lol why do you hate it?

      • Right?? All of her other moves look so much more painful than a basic ass face buster

    • DayOneISH!
      • TorrieTrishStacyLita

        SCREAMING!!!

        • Charlotte

          Google is paying 97$ per hour,with weekly payouts.You can also avail this.
          On tuesday I got a great new Land Rover Range Rover from having earned $11752 this last four weeks..with-out any doubt it’s the most-comfortable job I have ever done .. It sounds unbelievable but you wont forgive yourself if you don’t check it
          da18:
          ??
          ??;?? http://GoogleInternetComunityBlueWorkFromHome/online/easytasks ????????????????????????????????????????????????????:::::!da148luu

        • Catherine

          Google is paying 97$ per hour,with weekly payouts.You can also avail this.
          On tuesday I got a brand New Land Rover Range Rover from having earned $11752 this last four weeks..with-out any doubt it’s the most-comfortable job I have ever done .. It sounds unbelievable but you wont forgive yourself if you don’t check it
          !da123d:
          ??
          ??;?? http://GoogleDailyConsumerPostJournalsJobsReport1/easy/jobs ????????????????????????????????????????????????????:::::!da123luuu

      • Kelly/Asuka???RainbowGoddess!

        Lol

    • GUUUUUUURRRRRRRRLLLLLLLLL… I’ll take SmackDown! getting destroyed by A?s?u?k?a Team RAW if Alexa eats the pin in her match.

    • Kelly/Asuka???RainbowGoddess!
    • PYM #TakeOverSmackdown

      Girl Charlotte will show Alexa what it means to be a Queen.

  • Shan

    Damn. Jinder showing out tonight.

  • Shan

    At thisnpoint they should just give AJ everything. The man is pure gold. He can wrestle ANYBODY and make them look incredible.

    • DayOneISH!

      Are you saying AJ Styles is carrying Jinder Mahal?

      • Shan

        Nope. I’m saying he has yet to have a bad match. I’m still pissed he lost to Finn.

  • Kiana Taylor

    Tbh i dont understand the jinder hate he is actually pretty good and as a heel you want people to hate you so he’s doing what he’s supposed to tbh

  • Too bad AJ is gonna break his neck trying to put Sable’s baby daddy over at Survivor Series.

    • Kiana Taylor

      Aj can wrestle ashley and make it a 5 star classic hopefully this isn’t the regular brock smash match thats usually under 6 minutes

      • Sis let’s get one thing straignt; NO ONE can wrestle Ashley and make it a 5 Star classic.

        • Kiana Taylor

          I mean…. Maybe if she….. Train……yea she’s trash

        • Shan

          I have faith in AJ.

    • DayOneISH!
    • carmellsworth

      is diva dirt team sunny or sable

      • Personally, of the two, I’m Team Sable (even though she was a total bitch during the Attitude Era and to Torrie during her second run). Can’t speak for the rest of Diva-Dirt.

        • Kelly/Asuka???RainbowGoddess!

          She was to Torrie?!

          • Yep; around the time of their match for the Great American Bash. According to Torrie, Sable did her best to make Torrie look bad in that match. Also, she kept rubbing it in Torrie’s face that her Playboy outsold Torrie’s.

      • Kiana Taylor

        Neither tbh imma need hand sanitizer, raid, and a protective suit to be anywhere near sunny

        And sable gonna get popped thinking she finna talk to me any kinda way

  • carmellsworth

    Moral of the story kids… when Vince asks you to fly across the planet in a moments notice, you do it. It’ll pay off shortly.

  • Kiana Taylor

    Since dd haven’t made a redux about it yet(or atleast from my knowledge) who else saw cherry on scripted divas!!! I haven’t seen sis in forever!!

    • ?Naomi?

      I saw her. I really liked cherry too bad she never got a opportunity to do anything.

  • conan_kun
  • Nathan Bootleg Kardashian

    Kelly isn’t even with WWE anymore and y’all still talking about ha https://uploads.disquscdn.com/images/4f582f48d134658848f585e783f6ccdc4c585722d98ed1ea3f62be9636b1e796.gif

  • Kelly/Asuka???RainbowGoddess!

    I would be worried though. As much as I want to see Charlotte woop Alexa’s butt, Vince will book a dumb outcome. Alexa is known for kicking out of ppl’s finishers which makes no sense…smh Charlotte is the only HW Alexa hasn’t beaten.

  • #FlairfortheGold

    Becky and Charlotte queens trying to save SD from flops and irrelevants?
    https://media2.fdncms.com/pittsburgh/imager/u/blog/3639277/charlotteandbecky.gif?cb=1505680436

  • #FlairfortheGold
  • Angela

    Google is paying 97$ per hour,with weekly payouts.You can also avail this.
    On tuesday I got a great new Land Rover Range Rover from having earned $11752 this last four weeks..with-out any doubt it’s the most-comfortable job I have ever done .. It sounds unbelievable but you wont forgive yourself if you don’t check it
    da18:
    ??
    ??;?? http://GoogleInternetComunityMagazineWorkFromHome/online/easytasks ????????????????????????????????????????????????????:::::!da108luuuuu

  • MK126

    Am I the only one who thought it was funny when Lana told Becky to crush ellsworth. She really needs her own “Crush” merchandise

  • Seraphina Rosenhart

    So my Predictions:

    Charlotte will beat Natalya for the SD Women’s Championship. Paige will take Charlotte’s place on Team Smackdown. At Survivor Series, Charlotte will win against Alexa, but Team Raw will beat Team Smackdown. That way, both sides get a win, but in different ways.