Impact Feedback: January 29th, 2010

Tonight on TNA Impact, it’s six Knockout action when the Knockouts Champion, Tara teams up with the Knockouts Tag Team Champions, Awesome Kong and Hamada to take on The Beautiful People.

Discuss the show in the comments!

Editor at Large - Read Profile
  • B Fizzle

    Not to get off topic, but I couldn’t help but notice. The women in the audience used to go crazy for Morley, now they just generally look repulsed. Especially that drunk girl giving him the stank eye. Ten years later and even beer goggles can’t make him a sex symbol.

  • Macho Madness

    yeah that val venis gimmick lost it’s value ALONG time ago

    he is one of the people that was not a positive aquisition by TNA

    He, along with Nasty Boys and Bubba, need to get the hell out of TNA!!

    I do like the aquisitions of Anderson, Flair, and Kendrick

    I am undecided about Hall, Pac, and OJ

  • Macho Madness

    I can’t wait for TBP entrance ;-)

  • xxChristinaxx

    OT. But if christopher daniels loose one more match I will go crazy. Damn that Hogan.

    But I can’t for tag team match.

  • xxChristinaxx

    the*

  • B Fizzle

    Lol @ “Please pet her, I’m too far away to reach.”

  • Christie

    Match was ok. It wasn’t bad at all but something was lacking. I personally think Superstars was better. I do like Lacey’s new little ring entrance lol

  • shokko22

    TBP was hilarious when Tara came out

  • B Fizzle

    Yeah, over the top rope entrances can be pretty frivolous (can’t they, Miss Jackie?) but the little turn around and wink made it cute. Almost Sunny-esque. Just don’t tell her I said that.

  • Sexualseduction08

    That match was horrible everyone looked completely lost, the superstars match was better tonight.

  • ebmich

    I thought Lacey’s new entrance thingy was funny. I got the feeling she acknowledges the internet people. I mean almost everyone who watches her is nothing but over the top heavy criticism of how everyone she does SUCKS and how they are just watching for her to botch something so they can laugh at her and call her worthless. lol

    Angelina.. Oy. Her attacks have just looked bad since coming back.

  • shokko22

    I actually like Lacey’s entrance, even though it looked like she had trouble flipping over the top rope

  • http://www.twitter.com/Paparazzi8o8 Paparazzi8o8

    i liked the match and i like that LACEY’S tryna do something different as far as the rope thing. HAMADA seemed kinda boring in the match and thats a first and TARA’S weave didnt come out sadly thats another first.

    velvet – ” GET OUT OF THE F*%#$!G WAY lol.

  • shokko22

    Is it just me or does everyone that gets fired by tna come back in a random attack

  • B Fizzle

    The way Velvet sold that enziguri made me laugh. Her body language just screamed FML.

  • The_Eric

    did anyone else notice that lacey was only able to take one bump correctly last night? instead of falling on her back, she always turns and lands half on her stomach…it looks weird…

  • B Fizzle

    Is that what was said when Velvet was running from Kong? Lol! I was wondering what was being bleeped out.

  • RKOyou

    Lacey’s new entrance was very cute, especially the turn around and wink. MAN I HATE WHAT THEY’VE DONE TO MADISON, she looks horrible every week, from the terrible hair styles all the way to ugly outfits TNA NEEDS TO TURN HER FACE AND MAKE HER SINGLES STAR.

    But I loved that Madison got the win, it’s about time

    The match was pretty good, I liked that Lacey actually took some pumps for once it’s a start

  • Macho Madness

    “I hate what they’ve done to Madison”

    TNA doesn’t tell Madison how to look/dress…thats all her

  • http://www.twitter.com/Paparazzi8o8 Paparazzi8o8

    and another thing its kinda off topic but is it me or does this whole KURT,RICK,HULK AND AJ thing seems like a TNA rip off verison of the BRET HART, SHAWN MICHAELS/ CM PUNK and UNDERTAKER drama? i mean com’on make it original people smh.

  • Macho Madness

    tthey arent copying WWE…they are poking fun of them, because that is their big storyline right now

    if that storyline isn’t original, then how is the CM Punk/Undertaker screwjob any better?? It was just a rip off from the montreal screw job as well

  • http://www.twitter.com/Paparazzi8o8 Paparazzi8o8

    That storyline isnt original because it was almost EXACTLY like the WWE BRET/SHAWN story unlike the CM PUNK/UNDERTAKER one. their was no SPITTING in the owner’s face. and plus the punk/taker thing was in the same company as the montreal drama not a different one where their constantly putting down the WWE.

  • JuicyJuiceBox

    You guys should check out Lance Storm’s latest commentary on Impact for why the “Orlando screwjob” doesn’t make any sense. It’s quite funny.

  • Macho Madness

    i agree the constantly putting down WWE needs to stop…and always saying WWE on their show

    i get why they do it but still its very annoying and needs to stop

  • Mikas

    I wonder if Hamada knew that Kong was about to ask for her release (probably she did, the 2 are friends afterall). Hamada didnt look like her usual self. Or maybe she just doesnt like working against TBP.